Foto.com klachten

Deel uw minder goede ervaringen hier

Foto.com klachten

Berichtdoor calientje » za 30 nov 2013, 16:00

Ik heb foto's besteld, zogezegd 75 gratis. De verzendingskosten betaald en na 14 dagen nog niets gekregen. Van mijn nichtje hetzelfde: ook betaald en niks gekregen.
Overal gezocht om mailke te sturen. Krijg wel iets, maar krijg dan het contactblad niet open. Triestige service, zijn er hier ook nog die klachten hebben? Hopelijk lezen ze het ook van foto.com. :roll:
calientje

Re: Foto.com klachten

Berichtdoor webmaster » zo 01 dec 2013, 09:53

Heb je op http://be.foto.com/nl/status-bestelling.php al eens de status van uw bestelling opgevraagd?
webmaster
Beheerder

Berichtdoor calientje » zo 01 dec 2013, 10:56

Ja er staat op geen zoekresultaten gevonden , ik vind het erg dat ze de mensen zo in de kou laten staan ..
calientje

Telefoonnummer Foto.com

Berichtdoor webmaster » ma 02 dec 2013, 10:49

Ik heb op een gearchiveerde pagina nog een telefoonnummer gevonden. Je kunt eens proberen of er daar iemand opneemt: 02/401.02.00.
Via deze link kun je misschien ook verder. Je maakt er het bolletje naast Service Na verkoop zwart en dan verschijnt er een link naar contactformulier waar je kunt op klikken.

Dit vond ik ook nog op hun site: Wat gebeurt er indien het pakketje met uw bestelling weg raakt?
Als uw bestelling niet binnen een maand na de orderbevestigingsdatum arriveert, heeft u nog twee weken om FOTO.com te informeren. FOTO.com zal dan uw foto’s opnieuw afdrukken zonder extra kosten in rekening te brengen of de totale productiekosten terugbetalen. De keuze tussen deze twee opties is voorbehouden aan FOTO.com.

Vraag is: heb je een orderbevestiging gekregen?
Hoe heb je betaald? Een betalingsbewijs of een bewijs dat er geld van je rekening ging of een uitgavenstaat van je kredietkaart kan ook helpen om te bewijzen dat je effectief besteld hebt.

Hoog scoren ze inderdaad niet op onze ranglijst en de 67 reacties van gebruikers spreken voor zich. Sommigen zijn dan wel weer positief...

Hopelijk geraak je hiermee verder!
webmaster
Beheerder

Berichtdoor calientje » ma 02 dec 2013, 11:15

Bedankt webmasker 'k zal er deze namiddag eens werk van maken, maar het zijn mijn kerstkaartjes die ik gemaakt heb en na nieuwjaar moet ik ze ook niet meer opsturen :roll:
calientje

Berichtdoor calientje » ma 02 dec 2013, 11:18

Gebeld en ik moet het formulier invullen. Dat weet ik wel en heb het al 5 keer gedaan. Slechte service. 'k Ga ook een brief schrijven, dat zal misschien helpen :roll:
calientje

Berichtdoor calientje » zo 15 dec 2013, 18:20

Nog altijd niets gekregen spijtig ik heb er nu laten afdrukken in de Colruyt en morgen mag ik er al om gaan
calientje

Berichtdoor ellenvde » do 09 jan 2014, 10:34

Ik heb ook een bestelling gedaan op 23 december bij Foto.com. Na 2 weken ging ik eens kijken op de status van de bestelling en daar stond dat mijn bestelling geannuleerd was?! Waarbij dan onder stond "indien uw bestelling onterecht geannuleerd is, neem contact op met onze helpdesk". Na 4 berichten en een week verder, nog steeds geen enkele reactie! Heb ook al eens naar dat telefoonnummer gebeld, maar daar hoor je enkel een bandje dat zegt dat je hen via email moet bereiken. Bestelling had ik natuurlijk direct bij de plaatsing betaald... Ben eens benieuwd of ik nog iets van hen ga horen...
ellenvde

Keer terug naar Klachten over online fotoservices